قرارداد اجاره مدرک تحصیلی

قرارداد اجاره مدرک تحصیلی

قرارداد اجاره مدرک تحصیلی

120,000 تومان 230,000 تومان

قرارداد اجاره مدرک تحصیلی یا قرارداد واگذاری مدرک نوعی توافق‌نامه است که در آن فردی مدرک تحصیلی خود را به فرد یا شرکتی دیگر اجاره می‌دهد تا از آن برای مقاصد مختلفی مانند به‌دست‌آوردن شغل، گرفتن مجوزهای خاص یا افزایش اعتبار استفاده کند توضیحات بیشتر

قرارداد اجاره مدرک تحصیلی نوعی توافق‌نامه است که در آن فردی مدرک تحصیلی خود را به فرد یا شرکتی دیگر اجاره می‌دهد تا از آن برای مقاصد مختلفی مانند به‌دست‌آوردن شغل، گرفتن مجوزهای خاص یا افزایش اعتبار استفاده کند.

قرارداد اجاره مدرک تحصیلی به توافقی بین دو فرد یا شرکت گفته می‌شود که در آن فرد یا شرکت دارنده مدرک تحصیلی (معمولاً مدرک دانشگاهی یا حرفه‌ای) مدرک خود را به فرد یا شرکتی دیگر اجاره می‌دهد. این نوع قراردادها عمدتاً برای کسب مجوزهای شغلی یا پروانه‌های کسب و کار استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، برخی کسب و کارها برای دریافت مجوز فعالیت نیاز به حضور فردی با مدرک تحصیلی خاص دارند و از این رو ممکن است اقدام به اجاره مدرک تحصیلی کنند تا شرایط لازم را فراهم آورند.

در این قرارداد بند های زیر بررسی شده است

  1. موضوع قرارداد
  2. طرفین قرارداد
  3. محل انجام قرارداد
  4. ثمن قرارداد(مبلغ اجاره)
  5. تعهدات طرفین
  6. وجه التزام نقض تعهد
  7. مرجع صالح برای حل اختلاف
  8. سایر شرایط و الزامات قرارداد
  9. قوه قاهره
  10. ضمانت اجرای تعهدات طرفین
  11. ضمانت اجرا تعهدات مستاجر
  12. تغییر اقامتگاه
  13. خیارات
  14. رونوشت های قرارداد

استفاده از قرارداد اجاره مدرک تحصیلی در برخی موارد به دلایلی چون سرعت بخشیدن به فرآیند دریافت مجوزهای شغلی، کاهش هزینه‌ها و دسترسی به فرصت‌های شغلی بیشتر انجام می‌شود. برخی از شرکت‌ها یا افراد ممکن است به دلیل عدم دسترسی به نیروی متخصص با مدارک تحصیلی لازم، به اجاره مدرک تحصیلی روی آورند تا بتوانند به سرعت الزامات قانونی و حرفه‌ای را برآورده کنند. این کار می‌تواند به ویژه در صنایع نوظهور و پررونق که تقاضا برای تخصص‌های خاص زیاد است، کاربرد داشته باشد.

تصویر نمونه قرارداد اجاره مدرک تحصیلی

آیا این قرارداد امکان ویرایش دارد؟

بله شما می توانید با استفاده از فایل word هر قسمت از این قرارداد را که مد نظر دارید ویرایش کنید.

چطور این قرارداد را دریافت کنم؟

این نمونه قرارداد اجاره مدرک تحصیلی در نسخه های pdf (قابل چاپ) و word (قابل ویرایش) موجود است و شما می توانید به هر دو نسخه دسترسی داشته باشید.

 

این قرارداد تنها یک نمونه ای از قرارداد اجاره مدرک تحصیلی می باشد و طرفین می‌توانند با توجه به نیاز خود، نسبت به اضافه یا حذف قسمتی از قرارداد اقدام نمایند.

در صورت ویرایش این نمونه قرارداد، حتماً به قوانین و مقررات کشور توجه شود.

قبل از امضای قرارداد، حتماً مفاد آن را به دقت مطالعه و بررسی نمایید.

تصویر قسمتی از این قرارداد
تصویر قسمتی از این قرارداد