قرارداد پیک موتوری

قرارداد پیک موتوری

قرارداد پیک موتوری

89,000 تومان 119,000 تومان

فرم استخدام پیک موتوری یک نوع قرارداد کار است که بین کارفرما (مثل رستوران، فروشگاه، شرکت و غیره) و کارگر (راننده موتور) منعقد می‌شود. این قرارداد می‌تواند به صورت پاره وقت یا تمام وقت باشد و باید بر اساس قانون کار تنظیم شود. توضیحات بیشتر

قرارداد استخدام پیک موتوری یک مدارک حقوقی است که بین یک شرکت ارسال سرویس پیک موتوری و یک فرد برای ارائه خدمات پیک موتوری به امضاء می‌رسد. این قرارداد شامل جزئیاتی از شرایط و ضوابط استخدام، مانند نوع خدمات مورد انتظار، شرایط پرداخت، حقوق و مزایا، و همچنین مسئولیت‌های هر دو طرف است. این قرارداد همچنین شامل مفادی مانند محدودیت‌های مربوط به مناطق تحت پوشش، شرایط فنی و ایمنی مربوط به استفاده از موتور، و شرایط بیمه و حقوقی مربوط به حوادث و تصادفات است.

در این قرارداد پیک موتوری بند های زیر مورد بررسی قرار گرفته است

  1. موضوع قرارداد
  2. مشخصات طرفین
  3. حقوق پیک
  4. مدت قرارداد
  5. تمدید
  6. مرخصی و ساعات کار
  7. محل انجام کار
  8. تعهدات کارفرما
  9. تعهدات پیک موتوری
  10. ضمانت اجرای تعهدات طرفین
  11. ضمانت اجرا تعهدات پیک
  12. حل و فصل اختلافات قرارداد
  13. فسخ
  14. تغییر اقامتگاه
  15. قوه قاهره
  16. رونوشت های قرارداد
تصویر نمونه قرارداد پیک موتوری

قرارداد استخدام پیک موتوری یک نوع قرارداد کار است که بین کارفرما (مثل رستوران، فروشگاه، شرکت و غیره) و کارگر (راننده موتور) منعقد می‌شود. این قرارداد می‌تواند به صورت پاره وقت یا تمام وقت باشد و باید بر اساس قانون کار تنظیم شود. در این قرارداد، مشخصات طرفین، نوع کار، محل انجام کار، مدت قرارداد، ساعات کار، میزان دستمزد، مزایا، بیمه، عیدی، پاداش، حق سنوات، شرایط فسخ و تعداد نسخه‌های قرارداد باید درج شود.

همچنین در قرارداد استخدام پیک موتوری، برخی از تعهدات و مسئولیت‌های خاص باید مورد توجه قرار گیرند. برای مثال، پیک موتوری باید بیمه شخص ثالث داشته باشد، به هنگام حمل مرسولات مسافر کشی نکند، از تجهیزات ایمنی استفاده کند، از حمل بارهای غیرمجاز و قیمتی خودداری کند، در صورت بروز مشکل به شرکت اطلاع دهد و مبالغ دریافتی را به حساب شرکت واریز کند. همچنین شرکت باید پیک موتوری را بیمه کند، آموزش‌های لازم را به او بدهد، حقوق و مزایای او را به موقع پرداخت کند و در صورت درخواست، گواهی اشتغال به کار را به او بدهد.

این نمونه قرارداد کار پیک موتوری چه کمکی به من می‌کند؟

  1. مستندات دقیق قرارداد و وظایف دقیق شخص تحویل دهنده از دریافت بسته تا تحویل آن به مشتری و کارفرما تنظیم شد. 
     
  2. نرخ‌های ارسال خودکار تنظیم شده‌اند تا بتوانید بر اساس ساعت، روز یا ماه پرداخت کنید.
     
  3. جزئیات کامل تعهدات پیک و کارفرما به طور کامل در 19 بند توضیح داده شده است.
     
  4. مسئولیت تاخیر در تحویل در قبال خسارات وارده توسط کاربر و دیگران.
     
  5. متن جامعی در مورد ایمنی وسایل در دست پیک موتوری و عواقب سهل انگاری یا خطا نوشته شده است. 
     
  6. متن مفصل و جامعی در مورد محرمانه بودن اطلاعات کارفرما و عدم امکان رقابت با کسب و کار کارفرما پس از پایان کار نوشته شده است.
     
  7. در هر طرف قرارداد فضای کافی برای امضا و اثر انگشت طرفین وجود دارد.
     

برای دریافت این قرارداد پیک موتوری کافی است بر روی دکمه دانلود کلیک کنید تا این قرارداد با دو فرمت pdf و word در اختیار شما قرار بگیرد.

 این قرارداد تنها یک نمونه ای از قرارداد استخدام پیک موتوری می باشد و طرفین می‌توانند با توجه به نیاز خود، نسبت به اضافه یا حذف قسمتی از قرارداد اقدام نمایند.

در صورت ویرایش این نمونه قرارداد، حتماً به قوانین و مقررات کشور توجه شود.

قبل از امضای قرارداد، حتماً مفاد آن را به دقت مطالعه و بررسی نمایید.