قرارداد پانسیون سگ

قرارداد پانسیون سگ

قرارداد پانسیون سگ

89,000 تومان 129,000 تومان

قرارداد پانسیون سگ یا همان فرم پانسیون سگ، یک نوع قرارداد پیمانکاری است که میان صاحب سگ و مرکز یا فردی که از سگ مراقبت می‌کند نوشته و امضا می‌شود. توضیحات بیشتر

پانسیون سگ یک نوع خدمات مراقبتی است که برای نگهداری موقت سگ‌ها در غیاب صاحبانشان ارائه می‌شود. این خدمات معمولاً توسط مراکز تخصصی یا افراد حرفه‌ای ارائه می‌شود که دارای امکانات و تجربه لازم برای مراقبت از سگ‌ها هستند. پانسیون‌های سگ می‌توانند شامل امکانات مختلفی نظیر محوطه‌های بازی، فضاهای خواب راحت، تغذیه مناسب و برنامه‌های ورزشی و تفریحی باشند. هدف اصلی از پانسیون سگ، اطمینان از رفاه و سلامتی حیوانات خانگی در دوره‌ای است که صاحبان آن‌ها به دلایل مختلف نظیر سفر، کار یا مسائل شخصی نمی‌توانند از آن‌ها مراقبت کنند.

قرارداد پانسیون سگ چیست و شامل چه مواردی می شود؟

قرارداد پانسیون سگ یا همان فرم پانسیون سگ، یک نوع قرارداد پیمانکاری است که میان صاحب سگ و مرکز یا فردی که از سگ مراقبت می‌کند نوشته و امضا می‌شود. این قرارداد شامل مشخصات سگ، شرایط نگهداری و آموزش، مبلغ و... است. این قرارداد برای حفظ حقوق قانونی و امنیت صاحب سگ و نگهدارنده سگ مهم است.

از دیگر موارد مهم در قرارداد پانسیون سگ می‌توان به شرایط اضطراری و نحوه رسیدگی به وضعیت‌های پیش‌بینی نشده اشاره کرد. برای مثال، قرارداد ممکن است شامل تدابیری برای مراقبت‌های پزشکی ضروری یا تماس با مالک در صورت بروز هر گونه مشکل باشد. همچنین، بندهای مربوط به تعهدات مالک برای ارائه اطلاعات صحیح درباره وضعیت سلامت و رفتار سگ، و همچنین رعایت قوانین مرکز پانسیون، در این قرارداد گنجانده می‌شود. این توافق‌نامه‌ها به منظور تضمین رفاه و امنیت سگ و همچنین شفاف‌سازی انتظارات و مسئولیت‌های هر دو طرف تنظیم می‌شوند.

در این نمونه قرارداد پانسیون سگ مفاد زیر به طور کامل نوشته شده

  1. موضوع قرارداد
  2. مشخصات طرفین
  3. مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت
  4. مدت قرارداد
  5. شرایط تمدید
  6. وظایف و تعهدات پانسیون
  7. وظایف و تعهدات صاحب سگ
  8. شرایط فسخ قرارداد
  9. حل و فصل اختلافات قرارداد
  10. رونوشت های قرارداد
تصویر نمونه قرارداد پانسیون سگ

این نمونه قرارداد پانسیون سگ چه کمکی به من خواهد کرد؟

  1. مشخصات ظاهری سگ شامل(نام، جنسیت، نژاد، رنگ، وزن و…) و وضعیت سلامت سگ(وضعیت واکسیناسیون، حساسیت ها و آلرژی ها) به طور کامل نوشته شده است
  2. تمامی اطلاعات لازم برای شناسایی هر دو طرف قرارداد را درج کرده‌ایم تا هویت طرفین به‌طور کامل مشخص باشد.
  3. در مورد هزینه های نگهداری و نحوه پرداخت این هزینه ها متنی کامل و جامع نوشته شده.
  4. درباره مدت قرارداد و شرایط تمدید مجدد قرارداد بحث شده است.
  5. وظایف و مسئولیت‌ های پانسیون و صاحب سگ در این قرارداد مشخص شده است تا هر دو طرف از حق و حقوق خود آگاه باشند.
  6. درباره دارو های مورد نیاز و عادات تغذیه ای سگ نیز در این قرارداد صحبت شده است.
  7. این قرارداد دارای 6 صفحه و 10 ماده می باشد و در تمامی صفحات محلی برای امضا و اثر انگشت صاحب سگ و پانسیون همراه با دو شاهد در نظر گرفته ایم.
  8. و موارد دیگری که در بالای این مقاله به آنها اشاره شد.

این قرارداد را از چطور دریافت کنم؟

برای دسترسی به این فرم پانسیون سگ می توانید از این صفحه استفاده کنید. برای دریافت این قرارداد بر روی دکمه دانلود کلیک کنید سپس شماره موبایل خود را وارد کنید پس از پرداخت قرارداد در در دسترس شما قرار می گیرد.

 این قرارداد تنها یک نمونه ای از قرارداد پانسیون سگ می باشد و طرفین می‌توانند با توجه به نیاز خود، نسبت به اضافه یا حذف قسمتی از قرارداد اقدام نمایند.

در صورت ویرایش این نمونه قرارداد، حتماً به قوانین و مقررات کشور توجه شود.

قبل از امضای قرارداد، حتماً مفاد آن را به دقت مطالعه و بررسی نمایید.

هم اکنون این نمونه قرارداد با دو فرمت pdf و word (قابل ویرایش) با قیمت مناسب در دسترس شما قرار دارد.

تصویر بخشی از این قرارداد
تصویر قسمتی از این قرارداد